15 Mart 2016 Salı

Gitme-Selvi Atıcı #Buddyreads Okuma Etkinliği 3













Yazar Adı: Selvi Atıcı

Yayın Evi : Nemesis Kitap

Sayfa Sayısı :492










Arka Kapak Yazısı:

Nefret ve aşk arasındaki mesafe ne kadardır?
Kilometrelerce mi?
Belki bir adım kadar yakındırlar birbirlerine?
Belki de aralarında zerre kadar dahi uzaklık yoktur. Üstelik birbirlerine dönüşmeleri öyle hızlı gerçekleşir ki, hiçbir kalp nasıl sevdiğinden bir anda nefret ettiğini, sonra onu yeniden nasıl sevdiğini anlayamaz.
Sırılsıklam âşık olan bir kadın…
Tek gecelik ilişkilerin adamı olan bir erkek…
Ve geçirilen tek geceden sonra birbirinden nefret eden
ya da belki tamamen âşık olan iki insan...
Gerçekte hissettikleri şeyin ne olduğunu keşfetmeleri ise hiç kolay değil…
Gitme, aşkın ve nefretin sınırlarında dolanmanıza neden olacak.







Herkese merhabalar :) Bir süredir Karamela Sepeti ile birlikte buddyreads etkinlikleri yapıyoruz. Bu sefer aramıza Vesta Günlükleri de katıldı ve mükemmel kitap mükemmel dedikodularla ve Vesta günlüklerinin bol spoileri ile bitti.
Bir Kayıp Şehir Romanı başlığı altında bir kaç kitaptan oluşan serinin çıkan son kitabı Gitme. Kitabımızda  Tunç Mirza ve Hayat baş kahramanlarımız. Biraz hikayemizden ve karakterlerimizden ve okurken neler düşündüğümden bahsedeyim sizlere. Okurken çok sinir oldum. Evet şaşırdınız değil mi? Bir kitap karakteri düşünün pisliğin önde gideni. Hani elimde olsa bir kaşık suda boğardım o
derece. Kimden bahsettiğimi merak edenler için o kişi Tunç Mirza Yiğit!

Tunç, çocukken yaşadığı bir olay sonrası ailesi ile arasına duvar örüyor. Aslında aşılması zor olan bu duvarların amacı sevdiği bir insanın acısını görmemek.Şöyle bir bakınca aslında diyebilirim ki Tunç çok korkak bir yapıya sahip.Bu da onun sevdiklerine karşı hırçın ve soğuk bir yapıya bürünmesine neden oluyor.Aynı şey aşk içinde geçerli tabi. Ben kitapta Deryal Bey'e daha sıcak davrandığını okumak isterdim. Neyse ki Hayat'a olan sinir bozucu tavrının tamamen değişmesini keyifle okudum ya o hepsine bedeldi😍😍

Hayat demişken birazda size onu anlatayım :) Hayat, Adanalı toprak zengini bir babanın tek çocuğu.Tahmin edeceğiniz üzere çok kıymetli babası için. İstanbul'a okumaya geliyor. Bir gün bir adama aşık oluyor. Stalkerlıkta uzman olmuş diyeyim ben size😂 Ve bir gece bu adam Hayat'ın tüm geleceğini değiştiriyor. Okuduğum her sayfada hem Hayat'ı suçladım hem Tunç'tan nefret ettim. Aslında bir kitapta ilk kez ne hissedeceğimi bilemedim. Bir karaktere hem kızıp hem sevmek mümkün mü? Duygu yoğunluğum Hayat'ın ki ile yarışacak derecede.

Genel olarak kitap hakkında düşüncelerimi soracak olursanız çok iyi oluşturulmuş bir kurguydu.Çukurovalı olduğum için Adanalı bir karakter okuduğuma çok mutlu oldum.Bir tek Çiftlik sahneleri eski zamanlardan kalma olduğu için beni rahatsız etti. Üzülerek söyleyeceğim o çiftlik olayları Hanım'ın Çiftliğinde kaldı. Pamuk bile yetişmiyor artık buralarda😢 Bunları da eminim sadece buralarda yaşayanlar biliyordur o yüzden sıkıntı eden birileri olduğunu sanmıyorum :)

Yazarımıza gelirsek; Selvi Atıcı'yı okurken kitabı aslında okumuyorum yaşıyorum belki zihnim de bir film gibi izliyorum.İşte bu yüzden kalemini çok seviyorum. Elimde Sen ve Kimliksiz'de mevcut. En kısa zamanda onları da okuyacağım. Hala Ömer'e aşığım Tunç Burcu'nun olsun😁 Yeni kitaplarını bekliyorum Selvi Abla duyurulur:) Goodreads puanım tabi ki 5🌠🌠🌠🌠🌠 Kitap zevkimi beğenenler rahatlıkla okuyabilirler 😍😍😍



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder