13 Nisan 2016 Çarşamba

Leo- Mia Sheridan Kitap Yorumum




 

   

     Kitap Adı: Leo                                                      

     Yazar: Mia Sheridan
            
     Yayın Evi : Yabancı Yayınları

      Sayfa Sayısı: 288








Başka Dilde Aşk'ın yazarı Mia Sheridan'dan, kayıp aşklara ve yeni başlangıçlara dair yepyeni bir roman… Evie ve Leo, koruyucu aileleri vasıtasıyla tanışmışlar ve sıkı bir dostluk kurmuşlardı. Büyüdükçe, aralarındaki bu dostluk yerini daha yoğun bir duyguya, yani aşka bırakmış ve on sekiz yaşına girdiklerinde birlikte bir hayat kurmaya yemin etmişlerdi. Ergenlik çağındayken Leo birden evlat edinilip başka bir şehre taşınmış ancak Evie'ye bulduğu ilk fırsatta onunla iletişime geçeceğine dair söz vermişti. Ne var ki Evie ondan bir daha haber alamamıştı.

    Sekiz yıl sonra Evie şansını döndürüp kendine bir hayat kurmuştu. Bir işi, arkadaşları vardı ve mutluydu. Ardından gizemli bir adam ortaya çıktı, onu Leo'nun gönderdiğini iddia ediyordu. Ve bu adamla aralarındaki elektrik inanılmazdı! Yine de, Evie bu ateşli yabancıya güvenebilir miydi? Ve bu yabancı, Leo'yla olan bağlantısı ve onun ortadan kayboluşu hakkında Evie'ye yalan söylüyor olabilir miydi?

"Bu hikâyenin her şeyi mükemmeldi! Beni ağlattı, güldürdü, kendimden geçirdi. Kısacası, bayıldım!"
-Aestas Book Blog-
(Tanıtım Bülteninden)



  Merhabalar geçen hafta yorum gireceğimi bildirmiştim instagram hesabımdan bugüne kısmetmiş. Leo'yu okurken beklentim çok yüksekti çünkü Archer's Voice'a bayılmıştım. Sabahın köründe seyehat edeceğimi bilmeme rağmen tüm gece onu okuyup bitirmiştim.Yorumumda blogumda var bakmak isteyenler bakabilir. Size kitapla ilgili söyleyeceğim şey ilk başta Leo'yu okusam büyük ihtimalle Başka Dilde Aşk'ı okumazdım. Çünkü sonu çok tahmin edilebilir bir kitaptı.

  Leo ve Evie sorunlu ailelerin terkedilmiş iki çocuğu.Korucu ailelerin evinde tanışıyorlar. Çocukça ama dürüstçe bir aşka tutulurlar. Koruyu aileleri ayrılsa bile her gece Evie'nin yaşadığı evin çatısında buluşurlar.Ta ki Leo'yu evlat edinmek isteyen bir ailenin ortaya çıkmasına kadar. Son kez buluştukları gece birbirlerine söz verirler; ne olursa olsun birbirlerinden başka kimseyle olmayacaklarına dair söz verirler. Fakat Leo sözünü tutmaz Evie'yi arayıp sormaz. Evie umursamamaya çalışsada aslında aklından çıkaramaz Leo'yu. Bir hafta boyunca kendisini takip eden gizemli adamla tanışana kadar. Jake, Evie'nin aklını başından alır hatta o kadar ki yaşadığı aşk ve heyecan gözünü gerçekleri göremeyecek kadar kör etmiştir. Ve gözleri gerçeklerle açıldığı an Leo'sunu bulur. Bu kitabımız da mutlu sonla biter.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder