23 Aralık 2015 Çarşamba

Aşk Her Şeyi Affeder Mi?- Burcu Büyükyıldız (Yorum - KPİBT#4)


   




 Kitap Adı : Aşk Her Şeyi Affeder Mi?                                                                                                      
  Yazar : Burcu Büyükyıldız

  Sayfa Sayısı : 509

  Yayın Evi : Ephesus Yayınları










Arka Kapak:

 Bir gizemin peşinde olduğu yolda, tutkunun ateşine adım atan güçlü bir adam...
Sırlarını, güzelliğinin ve cesaretinin ardına saklayan genç bir kız…
Ve can yakan kıskançlığın kıyısında, tutku dolu,
Hırçın bir aşk...
Demir Aras, yaşadığı hızlı hayatın yanında, başarıları ve zenginliğiyle tanınan etkileyici bir adamdı. Keskin bakışları ve ihtişamıyla kadınları baştan ayağa titretirken, tek istediği yalnızca zevke dayalı ilişkiler kurmaktı. Ancak gözleri iki meleksi gamzeye değdiği an, reddettiği tüm duyguların gerçek olduğunu kabullenmek zorunda kalmıştı.
Yaşamındaki karmaşadan kaçıp geldiği Paris’te kendine yepyeni bir hayat kuran Burcu Doğan, etrafındaki her erkeği büyüleyen eşsiz bir güzelliğe sahipti. Yaşadığı gizli esareti sona erdirdiği anda kalbini, tek bakışıyla çekimine kapıldığı bir yabancıya teslim etmişti. O andan itibaren aşk, kesişen hayatlarının tam ortasına düşerken, adam taparcasına sevdiği kadını öfkesi ve kıskançlığıyla yıkacaktı.
Yaşananlar onları yakıp tüketirken, ikisi de aşk ve tutkunun koynunda, birbirlerinin
soluklarında var olacaklardı.

Paris’ten İstanbul’a uzanan, sırlarla örülü bu ilişki sonsuza dek var olabilecek miydi? Gerçekler açığa çıktığında, aşk her şeyi affedebilecek, küllerinden yeniden doğabilecek miydi? 


                                            *****


  Dördüncü tur etkinliğimizden herkese merhaba demek istiyorum. Bir çoğunuz bilir kitabımızın yazarı Wattpad'de hikayemizin büyük bir kısmını okurları ile paylaşmıştı.O günlerden severek okuduğum kitabın finalini merakla bekliyordum ve kitabım elime ulaşır ulaşmaz en baştan kendimi bu fırtınalarla dolu aşk hikayesine bıraktım.
  Kitabımızın konusu isminden de anlayacağımız üzere aşk. 1983 yılının mayıs ayında başlayan hikayemiz Demir ve Burcu'nun Fransa'da tanışması ile başlayan aşk, göz kamaştırıcı bir tutkuya sahip olduğu kadar fırtınalara da ev sahipliği ediyor.Yapılan karşılıklı hataların sonuncusunda aşkımız büyük bir çıkmaza giriyor.Aşkın büyüklüğü tam da burada kendini gösteriyor.Acaba aşkları her şeyi affedebilecek kadar büyük mü?
                     
                                                 



  Şimdi size ufacık Demir ve Burcu'dan bahsetmek istiyorum.
  Demir Aras, 34 yaşında başarılı bir iş adamı. Yaşının olgunluğu ve karizmasını her satırda Burcu'nun gözünden iliklerimize kadar hissederek okuyoruz. Demir'i Demir yapan şey ise kıskançlığı. Herkesin kaldıramayacağı zor bir yapıya sahip ama okuduğumuz kadarıyla Burcu bunu başarıyor.





Burcu Doğan, 22 yaşında güçlü bir kadın. Baş döndürücü güzelliği herkesi büyülerken Demir'i de etkisi altına alıyor.Gül kokulu küçüğümüz hayatını mahvetmemek adına bir çok şeyi saklıyor ve zor günlere de kapıyı açmış oluyor.

  Bu kitaptan önce iki adet basılı kitabı bulunan yazarımız yeni kitabında da çok güzel bir işe imza atmış.Akıcı anlatım dili ve her duyguyu benliğimizde en güzel şekilde bize yansıtması kitabı okurken adeta film izliyormuşum gibi bir etki yarattı bende. Daha önce şahsen söylesem de bir kez de buradan tebrik ediyorum kendisini. Bir sonraki kitabını sabırsızlıkla bekliyorum.Çünkü bu hatun her kitabında kendini geliştirmeyi gerçekten başarıyor.:)

  Kitabın kalitesini de hikayemizin içeriğini de çok beğendim. Her yorumumda belirttiğim gibi aşık bir yorumcu olarak her satırda eridim. Geçmiş yıllarda geçmiş olmasına rağmen her detay çok güzel bir şekilde düşünülmüş. Kardeşlik daha doğrusu akrabalık bağına da hayran kaldım. Bireyselliğin ön planda olduğu kitaplar gündemdeyken aile bağlarının her daim güçlü olduğu yapıtları görmek beni çok mutlu etti. Çok severek okuduğum bu kitabı herkese tavsiye ederim. Bitirdikten sonra üzüleceğiniz bir kitap olduğunun garantisini veririm.



  Ben Burcu'nun yerinde olsam..
  Aşkın büyüklüğü aşık olduğun adamın gözlerinden okunur. Hatta aşık olunca fark edersin ki sanki ondan önce bir dünya yoktur aslında ve onsuz günleri aklına getirdiğinde bile nefesin kesilir. Aşk bir kere seni ele geçirdi mi mantık seni hızla terk eder yani bir bakmışsın ki aklın tamamen onunla dolmuş ve sanki tüm organların aşka hizmet eder hale gelmiş. Bu sebepten ötürüdür ki Burcu'nun aşık yanını çok iyi anlıyorum aşk her şeyi gözü kapalı affediyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder