14 Aralık 2015 Pazartesi

Kan Kırmızı-Aslı Karabulut #KPİBT3









                                                          




            Kitabın Adı: Kan Kırmızı

            Yazar: Aslı Karabulut

            Yayın Evi: Ephesus Yayınları

            Sayfa Sayısı: 574










                                                                  ****

  Kırmızı Pelerinliler ile Blog Turları etkinliğimizin üçüncüsünden herkese selamlar. Bu benim ilk tur deneyimim olacak ve o kadar şanslıyım ki ilk tur kitabım Ephesus kalitesiyle elimize geçen Kan Kırmızı! Wattpad'de yayınladığı hikayelerle dikkat çeken yazarımızın ilk kitabını severek okumuştum. Sanal ortamda yayınladığı hikayeleri takip etmeme rağmen kendisini keşfettiğimde kitabımızın bölümleri çoktan kaldırılmıştı başlarda üzülsem de sonraları kitap kokusu ile okuma fırsatı yakalayacağım için üzüntü yerini keyifli bir bekleyişe bırakmıştı. Sonunda Kan Kırmızı'ya kavuştum keyifle de okudum.


  Size biraz kitabımızdan bahsetmek istiyorum. Amerika'da eğitim alan kızımız Balım yaz tatili için ailesini döndüğü zaman yakın bir arkadaşının doğum gününe gitmek istemesiyle hikayemiz başlamış oluyor. Böylesi de olmaz diyeceğimiz tesadüfler dizisi ile olay örgüsü gelişiyor.







  Cesur iki kızımız var kitabımızda. Balım ve Lizzie okul arkadaşlığını biraz ilerleterek can arkadaşı olmuş iki genç kız. Lizzie'nin babasının Türk olmasından kaynaklı olabilir belki de bu yakınlık. Kitabımızda çok yakın arkadaş olan iki isim daha var. Erdem ve Emir. Bu iki yakışıklı iş adamı iki yakın arkadaş olmanın yanı sıra başarı dolu iş ortaklığının da sahibi. Erdem ve Balım birbirine aşırı bağlı olan iki kardeş. Bu bağın büyüklüğünün bir takım sorunlara yol açtığını okuyoruz kitapta. 







   Her zaman kadınlardan ne istediğini iyi bilen bir adam olan Emir Soylu, Balım ile olan karşılaşmasından sonra ne yapması gerektiğine karar veremiyor başlarda. Balım Türker ise daha önce böyle bir şey yaşamayan, tecrübesiz genç kızımız. Bu toyluğa rağmen ateşli bir kadın gibi olması beni oldukça şaşırttı. Cüretkar olan tek kızımız Balım değil Lizzie de tıpkı arkadaşı gibi tecrübesizliğine rağmen kendini Erdem'e teslim etmek için yanıp tutuşuyor. Neyse ki güzel sarışınımız ilk görüşte ne istediğini bilen ve Emir'e göre daha yumuşak başlı birisi olan Erdem'e aşık.








 Şehvetin yanında tutkunun biraz daha geri planda kaldığı, adının hakkını veren ve kırmızının en ateşli tonunda kitabımız.Akıcı dili okurken zevk verse de alt planda bir gizem veya olay örgüsü aradı gözlerim. Daha güçlü bir alt yapıyla hızlı geçişlerde gözden kaybolurdu böylelikle. Ufak eksiklerine rağmen beni kendine hayran bıraktı ve sizde de aynı etkiyi yaratacağına eminim. Kelimelerimin sonuna gelirken yazarımızı tebrik ediyorum iyi bir iş çıkarmış. Aldığımız duyumlara göre bir sonraki kitabı Eylül Çıkmazı olacakmış. Yeni finaliyle onu da merakla beklemekteyim. Herkese keyifli okumalar dilerim :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder