6 Aralık 2015 Pazar

Çirkin Aşk Yorumum-Colleen Hoover

                           


Kitap Adı : Çirkin Aşk

Orijinal Adı: Ugly Love

Çeviri: Kübra Tekneci

Yayın Evi : Epsilon

Sayfa Sayısı: 368









Arka Kapak:
New York Times’ın çok satan yazarı Colleen Hoover yürekleri sızlatan yeni bir aşk hikâyesiyle
geri dönüyor.

Tate Collins havayolu pilotu Miles Archer’la tanıştığında, bunun ilk görüşte aşk olduğunu düşünmez. Birbirlerini arkadaş olarak görecek kadar bile iletişim kurmazlar. Tate ve Miles’ın tek ortak noktası birbirlerine karşı inkâr edilemez bir çekim hissetmeleridir. Tutkularını açıkça ortaya koyduklarında, kusursuz bir planları olduğunu anlarlar. Genç adam aşk peşinde değildir, genç kadının ise aşka ayıracak vakti yoktur, geriye sadece seks kalır. Tate, Miles’ın ona sunduğu iki kurala uyduğu sürece anlaşmaları şaşırtıcı bir şekilde sorunsuz olacaktır.

Asla geçmişim hakkında soru sorma.
Bir gelecek bekleme.

İdare edebileceklerini düşünürler, ama çok geçmeden bunun hiç de kolay olmadığını anlarlar.

Kalplere sızılıyor.
Sözler bozuluyor.
Kurallar çiğneniyor.
Aşk çirkinleşiyor. 
                                                                                               *****

  Merhabalar  yine yazın okuduğum fakat yorumunu anca bugün girebildiğim bir kitapla karşınızdayım. Böyle akıcı bir dille yazılmış bu kitabi bir temmuz günü hemencecik bitirmişken yorumunun bu zamana kalması can sıkıcı maalesef. Öncelikle kitabın bende bıraktığı etkilerden bahsetmek istiyorum.  Kitapta bölümlerin hem Tate hemde Miles'ın ağzından yazılması duyguları daha iyi bir şekilde hissetmeme neden olmuştu. İtiraf etmem gerekirse Miles'ın ağzından okuduğum bölümlerden daha fazla keyif almıştım. Tabi bu Miles'a sinirlendiğim yerler olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Tate'in aşkını bile bile ona soğuk davranması aşık bir blogger olarak beni üzdü.Kendimi Tate'in yerine koyduğumda büyük bir haksızlığa maruz kaldığını düşünüyorum.Fakat bir yandan da Miles'ın yaşadıklarının hiç birini Tate'in bilmemesi ve aslında beni delice ağlatan hüzünlü bir geçmişe sahip olması beni en çok etkileyen yerdi kitapta. Ve bu bana tüm olumsuzlukları unutturmuştu. 
  Biraz karakterlerden bahsedelim. Genç kızımız Tate Collins henüz üniversiteden yeni mezun olmuş bir hemşire.Yeni hayatına abisinin yanına taşınarak başlıyor. Bu arada abimiz Corbin pilot ve evi pilotların oturduğu bir binada. Tate yeni hayatının ilk gününde Miles Archer ile kötü bir tanışma yaşıyor.
   Miles aslında kim mi?  Miles hayatı erken öğrenen ve yaşından önce olgunlaşan yakışıklı pilotumuz.Aynı zamanda Corbin'in kapı komşusu. 24 yaşında olan yakışıklı pilotumuz başlarda 23 yaşında olan genç kızımızdan etkilense de 18 yaşında iken yaşadıklarından dolayı her zaman kendini geri çekiyor ve aslında hikayemizin temel konusunu da bu oluşturuyor.
   Son olarak şunu söylemek istiyorum. Kitabınız film aşamasında ve Miles Archer'ı Nick Bateman canlandırıyor. İlk duyumum şubat 2016 da yayınlanacağı yönündeydi ama şu an öyle bir girişim olmadığını görüyorum. Nick hayranı değilim fakat karakterimize çok yakışmış. Umarım Fifty Shades of Grey'de olduğu gibi bir hayal kırıklığı yaşamayız.Yukarıya fragmanı bıraktım. Kitaba puanım 5 üzerinden 4 :) Aşkla kalın <3








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder